fler

- Och den där boken, som ligger i skåpet, som är manuset till den där filmen med Julia Roberts, men som jag inte kommer ihåg vad den heter-den också.
- och så vill jag läsa den nyaste boken av Marianne Cedervall också, för den första var underhållande.
- och så undrar jag om det inte kommit ut en till om den där gatan, av han som skrivit alla böcker om Ma Romotswe
- och så Mia skäringers bok, för den har jag ju beställt från min pocketbokklubb.
- och så den boken jag håller på i just nu, som heter "England i dödlig fara" och som fortfarande mest är en massa coola namn som kastas fram och tillbaka.
- och så andra boken (eller tredje och fjärde) om Vampire Diaries.
..... och ja, vilka fler tycker ni?
idag var inte mitt namnminne som det ska, som ni ser, men ni hängde väl med ändå?


Kommentarer
Carola

Eat, pray & Love heter i allfall självbiografin som Julia Roberts är med i... (filmen alltså)

2011-01-19 @ 21:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0