Solsken

Det är verkligen vår idag! Underbara härliga vår. Takdropp och solsken och smältis och vårjacka och långpromenad till jobbet med Isak. UNDERBART!


I måndags sa en elev till mig att jag var "som en jäkla solstråle" (säg det på fejkad invandrarsvenska så får du rätt feeling). Jag tror han menade det på grund av att jag äntligen är blond igen, men jag tar det som en komplimang ändå :D Jag känner mig inte alltid som en soltråle, men vissa dagar så-ja.
På min arbetsplats finns nu också en början till solskensvägg. Nej, inte en massa kort på Isak och verkligen inte på Daniel. Bara en massa ljusskygga individer... Hur som helst, man får göra vad man kan för att pigga upp sig på jobbet när det är neddragningar och konstiga krav från höger och vänster överallt, så på min vägg hänger nu Eric Northman, Damon Salvatore och underbara, fantastiska Stefan Salvatore (och nej, ingen Edward Cullen än.... det känns som att jag svikit allt jag tror på, men det är sant (fast han ska få en plats tids nog..)).

Titta bara! (för själv kan jag inte sluta titta....)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0