Det här får mig att gråta

Tankar på att någon jag älskar ska dö alternativt råka riktigt illa ut eller bli utsatt för något annat hemskt. DET får mig att gråta. Och såklart .. självklart, när någon faktiskt på riktigt har dött eller råkat ut för något hemskt, men som tur är så händer det inte lika ofta som tankarna finns där.
Men, jag gråter också till Döda poeters sällskap, Forrest Gump, SATC1, när jag är stolt över mina elever och ibland bara av att jag har för mycket kärlek till min Isak och min Daniel. När jag liksom svämmar över av kärlek, då gråter jag också.
Jag gråter ju hellre av skälen i andra stycket än i första, som ni nog förstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0