Sömnbehov

Jobbade till 18 igår, fick massor gjort så att jag kanske, kanske kan ta jullov nästa vecka och inte må allt för dåligt över vad jag kommer tillbaka till nästa år.


idag har jag haft klasskväll med min ansvarsgrupp. Supertrevligt. Fick med mig 4 av dem och åkte och handlade på maxi efter skolan var slut. efter det var det matlagning på högsta nivå och tacosvullande, gräddvispande och chipssmulande.. Men kul var det. Superkul att göra nåt annat med klassen än bara ha lektioner. Och jag vågar nog tro att det var bra för dem. Jag hoppas på att det här kan starta en tradition av att göra sånna här saker i slutet av varje termin.

Hur som helst så la vi ner vid 20 ungefär, och efter det körde jag en elev hem o jag var så trött att jag inte visste hur jag skulle orka åka till ica o handla ens.. Fy fan

och ändå.. ändå så har det gått snart 2 timmar sen jag kom hem o då borde jag lagt mig med en gång.



I morn åker jag hem... hem till Falun. Jag har funderat mycket på det här med att ha 3 stället att kalla hem, och jag kan lova er att det inte är ett läge jag gillar speciellt mycket. har även insett att jag kommer bli tvungen att flytta snart igen, och det suger. På jobbet säger de att jag borde köpa en lägenhet, o jag vet inte alls. Jag vet bara att jag inte vill ha så höga räkningar varje månad.



Dagens låt: fanfanfan med thåström. underbar, fantastisk och dessutom gjorde den att jag nästan försov mig i morse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0