Dåliga relationer

Det har varit 20 grader i skuggan i två dagar nu.
Det är fantastiskt. Det är underbart. Det är vår i Sverige. Det är sandalar och linne.
Det är förjävligt!
Förlåt.. jag vet att man inte får säga sånt. Jag vet att man inte får gnälla...men det är faktiskt förjävligt. Jag är en bitter gnälllkärring som helt enkelt är rädd för solkli och bränd hårbotten. Varför, varför fick jag så tunnt hår att det börjar klia i huvudet så fort det börjar bli varmt och solen ens får en chans att lya på mitt huvud? Jag hatar att det alltid ska vara problem så fort det blir varmt. Jag vet att jag gnäller som få....och att man som sagt inte får det-men kom tillbaka när ni får stå ut med samma solbekymmer som jag har varenda sommar. Då kan vi snacka istället...



Jag lider av någon inre stress som inte verkar ge med sig. Jag vet inte vad jag ska klara av och få gjort för att få den att gå över. Jag tror att det där med sommarov inte är så dumt, eller den där veckan på långö som närmar sig rätt bra nu. Sannerligen behövligt.


Jag blev tillsagd att jag skulle uppdatera den här sidan, men ärlgit talat så vet jag inte vad jag ska skriva om just nu. Jag har hittat hem i min nya lägenhet, på mitt nya område, i en stad som inte är helt ny längre-men fortfarande ny på så många sätt fortfarande. Jag är nöjd.... det är väl mest så det är...förutom med håret, pengarna och bristande engagemang för allt jag borde engagera mig mer i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0