Olycka

Idag är det inte lika lyckligt och ljust.
Idag, trots julavslutning och avslutat lägenhetsaffär (nu är jag av med mitt bolån!) så känns det tungt och drygt och irriterande orättvist idag. Att ligga på sängen och titta på himlen som färgas rosa över Mälaren då solen går ner är ungefär vad jag orkar med idag.

Jag skär tänder, torkar tårar som inte kommer ut utan bara bor i tårkanalerna och vet att det bara är att ta nya tag. Jag ska bara hitta dem, de där handtagen som behövs för att lyfta mig igen...just nu har de gömt sig.


Kommentarer
Emilia

Kan inte göra så mycket annat än att ge dig en stooooor kram! Gråt inte lilla gumman, det kommer att bli perfekt till slut!

2007-12-20 @ 22:17:24
Lio

Lungt på nåt sätt så löser sig de mesta :)

2007-12-28 @ 19:53:33
URL: http://nrfemtio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0