I Love Billy

Idag har vi spenderat julklappspengarna som trillade in från Daniels farfar förra helgen (ja, det var okej att öppna kuvertet innan julafton). Vi valde en kort stund mellan att satsa på tapeter och dessa bokhyllor. Det fick bli bokhyllor eftersom tapeter kräver en massa jobb också, vilket vi inte hade lust med. Dessutom behövde vi fler bokhyllor. Vi hade ju redan de två stora hyllorna med dörrar på bilden, så idag har vi köpt och byggt hörnhylla, 2 Benno-hyllor och den lilla hyllan som ska få dörrar snart den också. Nu har vi plats så att det räcker och blir över plötsligt. Som ni ser så har vi inte ens lyckats fylla dessa hyllor. Jag har säkerligen fler böcker att ställa upp, men varken jag eller Daniel vill överösa hyllorna med enbart böcker. Nöjda är vi i alla fall. Nu återstår att möblera om lite bland lampor och blommor så att vi blir nöjda lagom till vi får in en julgran som vi ska ordna med plats till.

Jag må vara trött på Ikeamöbler, men ärligt talat så är Billy-hyllorna så geniala och snygga att jag inte vill vara utan dem.


Kommentarer
Linda

vilken fin hylla, en sån julklapp skull man gärna tacka och ta emot :)

2008-12-21 @ 15:25:46
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0