Något för David Batra?

Idag har jag även tvättat, eller försökt tvätta i alla fall. Jag hade ju väl kastat in första 4 maskinerna när jag ringde Djursjukhuset och fick precis ut dem innan jag åkte iväg. När jag kom hem så hade jag överskridit min tid och den som tvättade efter mig (eller två tider efter) hade lagt min tvätt utanför tvättstugan i en sådan rullvagn. Jag tackar för att han/hon hade gjort så och inte kastat dem på golvet, som man ju hör att folk är med om då och då. 

Sist jag tvättade, vilket var ett tag sen eftersom det oftast är Daniel som tvättar, så hittade jag denna lapp uppsatt över papperskorgen: 

Trevligt?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0