Tre små ord

Idag när jag var ute och körde bil så hörde jag på radio (P3) att man fick skicka in tre ord som skulle beskriva och sammanfatta 2008. Så, jag har funderat på att göra det jag med eftersom det såklart genast satte igång tankarna på vilka ord det skulle bli. Jag insåg snabbt att det inte kunde bli de ord jag vill, inte i vilken blogg jag vill. Så, jag presenterar därför 3 små ord i varje blogg jag har, för de har så olika teman och är så olika personliga eller opersonliga (nej, förresten, opersonliga blir de aldrig) att de kräver olika ord. De ord som är de absolut mest sammanfattande kan ni hitta i min tredje blogg, men bara ni som har tillgång till den. Här kommer de ord som ligger nästnärmast, och lite ytligare kanske, för att beskriva året som gått:

sambolycka, flyttfeber, självkänsla.


Kommentarer
Linda

fina ord du samlat på dig :)

2008-12-29 @ 06:41:25
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0