Julafton mitt i juli

Igår ringde en man från polisen till mig. Han upplyste mig om att de hittat min väska och min tröja och hade dem på station av diverse anledningar. Han sa också att jag ju blivit av med mina nycklar och undrade om jag kunde identifiera ett par nycklar de hittat. Jag upplyste honom om att det till och med var två nyckelknippor. Senare på kvällen kom två poliser hit och efter att noga ha beskrivit båda mina knippor så fick jag tillbaka dem. Det var julafton mitt i juli. Jag visste inte att man kunde bli så lycklig för nycklar! Mobil och plånbok har jag inget hopp om, och det visas ju tydligt genom att jag skaffat en ny mobil samt beställt nya kort. Tack farbror polisen för att ni kom med mina nycklar!

För övrigt är jag så sjukt nöjd med min nya mobil. Så här nöjd var jag inte med den jag blev av med. Det är ju nästan lite löjligt mitt i det här, men så är det.

Försöker få sambon att titta på Sagan om Ringen. Det tog oss 3 kvällar att komma igenom den första .... *suckar*, men jag tror faktiskt att han tyckte om den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0