Blogg?

Lillasyster har skaffat en ny blogg och övergett blogg.se (eller publishme.se kanske). Den är riktigt fin och jag funderar över möjligheten att göra det samma..men.. nä. Jag har ju mina blogg nr 3 på ett annat ställe och den ligger bra där. Ett tag till håller jag mina 2 första bloggar här. Jag har ändå knappt tid att skriva, så hur ska jag hinna fixa med design och allt, om man faktiskt kan?

"Har du bloggstress?" frågade mina gode vän A igår (som förresten blev 26 hurray hurray for him). Ja, kanske,.. men det var faktiskt roligt att för en gångs skull vara uppdaterad igår, flera gånger om tom. Samma vän A bara råkade ta reda på att Mr Niceguy inte bor i Sala längre, så nu är det inte förbjuden mark längre. Skönt! Men sen behövde jag egentligen inte veta mer. Jagfick dock veta liite mer, men inget av de sakerna som jag var rädd för.. så nu lämnar vi honom bakom ett bra tag till tycker jag! Håller ni med? (såklart ni gör!)

Var hem till F och gosade med lilla Minnatjejen idag på förmiddagen, mys mys. Tiden går, nu är hon ju snart 3 veckor! I övermorgon är nästa vänbebis planerad, jag håller tummarna att du inte behöver vanka allt för länge över tiden F. kram.

I morn får D pengar... då får jag pengar *wiho!*


Kommentarer
nil

..då får anders och jag också pengar \o/ woho! nåväl, jag tycker inte att du ska flytta bloggen. eller ja, det gör du ju i slutet som du själv vill. men i och med att du har 2 bloggar på det här stället så är det smidigare för en annan som läsare.

2008-11-24 @ 20:06:34
URL: http://strakhat.wordpress.com
Tina

Självklart får du också pengar den 25:de... he he...

2008-11-24 @ 21:18:40
Linnéa

Jag försöker kommentera men jag får inte. Jag försöker igen. Vad trevligt med lite uppdatering.



Hur mår du eg?

2008-11-24 @ 22:44:58
URL: http://jessamy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0