Helgen

I helgen har mamma varit här. Hon kom igår vid lunch och åkte idag vid 17.00. Det var en mycket trevlig och lugn helg. Vi gick på stan, käkade lunch, åt mat och drack vin, testade lite god glögg och tog det allmänt så lugnt man kan en lördagskväll. Idag var vi och tittade på bebis-Minna och Selma, som låste in sig på toaletten... (tusan, det är inte lätt att vara liten). Sen var vi ner på stan igen, tittade på julmarknaden, som inte var så mycket att ha, och senare på fyrverkerierna. Jag brukar säga att jag inte är så road av fyrverkerier och att det mest är slöseri, men faktiskt måste jag erkänna att tom jag blir glad av riktigt vackra fyrverkerier. 

Det är adventfixat hemma och jag har bakat lussebullar. Det är inte långt kvar till jul, verkligen. I alla fall är det inte långt kvar till julavslutningen på jobbet!

Jag läser och läser i min "Rhett-bok", jag är väl inte helt nöjd... Men läsa ut den kommer jag såklart att göra, och sen kommer jag att recensera den här. 


Kommentarer
nil

Vafan. det smällde fyrverkerier här med och jag fattar inte alls varför. så mycket är väl inte 1a advent att fira? inte heller tycker jag att en skyltsöndag är värd fyrverkerier heller :( så varför pangade de?

2008-12-01 @ 19:46:42
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0