Hi tech

Det var nog verkligen bra för mig att få en spark där bak gällande min blogg. Nu har jag ju, som ni sett, fattat att det nu går att ladda upp bilder på bloggen, vilket det inte gjorde för ett år sen när jag orkade testa sist. Jag har även kommit så långt som till att foto med mobilen och skicka över till datorn via blåtand, vilket jag inte ens har testat förut och titta så bra det blev!! 
Jag skulle ändå ta ett kort som vi ska skicka till vårt fadderbarn, nu när det kommit lite snö. Vi måste visa henne hur vi bor egentligen, med tanke på att hon frågade om vi hade lantbruk och vad vi i så fall odlade i senaste brevet. Vi som inte ens klarar av att odla tomater på balkongen liksom, jojo, det vore nåt med ett helt lantbruk! Så, här är huset nyss när jag kom hem från promenad med L i Rocklundaskogen (8000 steg, det var bra att det blev av!): 

För er som inte varit här så bor vi högst upp i mitten, man ser våra 2 fönster i vardagsrummet och balkongen här. Jag ser fram emot när den där julgranen kommer upp i vertikalt läge istället. 


Kommentarer
Linda

8000! jag blir imponerad!

nu känner jag mig vältränad här, haha (efter flåsen i backarna).



nu vet jag vart du bor också, då fattas bara att jag kommer in och hälsar på också!



kram

2008-11-23 @ 17:31:22
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0