Garderobs- och listfärg?

Taket målat en gång till, så nu ska det vara klart att tapetsera i morgon. Medan jag målade kanterna i taket så insåg jag att färgerna på listerna runt (listerna.. karmarna kanske?) våra små fönster är otroligt olika. Ett av fönstena måste vara nyinsatt för där är det vitt, men de andra är i stort sett grå-gula. Det här måste målas om! Frågan är såklart färgen... men det ska väl inte vara så svårt att få tag i en liten liten burk så att vi kan fixa det så fort som möjligt?! sedan tillkommer då färgen till garderobsramen, för dörrarna tänker vi lämna in så snart vi vet vad det kostar, och så snart vi har pengar till det.

Dagens fundering: Hur fan ska jag orka jobba under hösten om det fortsätter så som idag?

Dagens missnöje: Hämtade paket från HM.. och vi skickar tillbaka allt!


Kommentarer
Tina

Lagom kul att skicka tillbaka allt och då BORDE jag också skicka tillbaka mer än vad jag gör, för jag använder ändå inte kläderna. Pust & stön!

2008-09-15 @ 22:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0