Inredning och renovering

Det finns en lista i en låda i vårt kök. Där står det:
Tapetsera om: vardagsrum, hall, sovrum, lilla rummet och kök.
Byta golv: Sovrum och lilla rummet.
Byta handtag på garderoberna.
Sätta upp nya gardinskenor och gardiner.
Mattor till hall, sovrum, lilla rummet och liten matta till vardagsrum.
Höja upp eller helrenovera kök.
Dörr eller liknande till lilla rummet.
Måla om/köpa nya lister.
Byta alla dörrar från trä till vita.

Jag känner mig tvungen att skriva dit: måla tak, i alla rum vi tapetserar.

Kanske är det detta min blogg ska handla om?

Jag vill påpeka att vi verkligen INTE bor i ett renoveringsobjekt, men mycket vill ha mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0