Snart jul?!

Idag läste jag i VLT att det snart var jul. Det stod nåt om att det kanske verkade tidigt men att det faktiskt snart är jul. Minuten efter jag hade läst artikeln i tidningen så kom min kollega och slängde fram sin dotters jultidningar på fikabordet...som sagt: Snart är det jul!
Så, jag tänkte passa på att skriva ner en liten önskelista till julen, på temat som råder här hemma just nu:
- Ett besök av Johnny och Mattias på Roomservice.
- Nya tapeter till hela lägenheten, och gärna en liten gubbe som sätter upp dem på köpet.
- Pengar så att vi annars kan göra det själva.
- Nya golv.
- Ett komplett nytt kök.

Det vore nåt det.

Dagens jobb: Måla tak.. vilket inte är bra för stackars rygg och axlar, tur att jag hade tränat dem på gymmet precis innan, eller?

Dagens fråga: Varför blir det mörkt så fort? Vi har ju faktiskt ingen ordentlig renoveringslampa den här gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0