Jag tänker skratta så jag får ont i magen!


Om några få timmar ska jag och D ta oss till konserthuset och roas kungligt av de här komikerna som ni ser på bilden. Det är dags för Big Comedy Show, som vi fick biljetter till i julklapp och sedan dess liksom haft liggande på lur framför oss. Nu när det väl är dags så känns det inte alls på riktigt. Vi konstaterade att det inte ens kändes som att vi skulle göra något särskilt ikväll, vi får liksom påminna oss om det. Men, det ska bli så kul! Jag förväntar mig att skratta-och det mycket! (Och gudarna ska veta att jag faktiskt behöver det.)

ps. mamma: nu har vi gardiner i köket och det blev JÄTTEBRA!(Och ungefär den här färgen också.) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0