RIP

Min blogg om skolan har gått i graven. Egentligen gjorde den kanske det för länge sen, eftersom jag inte klarar av att hålla så många bloggar i luften samtidigt. Jag skrev ju för länge sen att jag skulle skriva här om skolan istället, och det gör jag emellanåt, så det funkar ju. Om jag har något specifikt att säga om skolans värld, så kan jag ju lika gärna göra det här, right! Så, nu har jag begravt bloggen om skolan, dvs jag har tagit bort den helt. Sök den ej, ty du skall ej finna den. (Det kanske inte är så många som blir upprörda, eftersom snittstatistiken låg på 0 besökare /dag, medan den här i alla fall snittar näääästan 20. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0