Tiden har gått...

...sen jag var så här liten:
Närmare bestämt så har det väl gått en si så där 29 år, för jag tror att jag är runt ett år på det här vackra kortet. Jag var ett fult barn, det kan jag lätt erkänna, men jag tror nog att jag var omtyckt av de som skulle tycka om mig ändå, trots att jag såg ut som en groda, eller något annat. 

Idag har jag fyllt år hela långa dagen (egentligen var det igår, för klockan är över midnatt). Jag läste i aftonbladet att den 11e april är den 9e mest populära födelsedagen i Sverige. Den 10e var dock den mest populära, och jag är ju inte riiiiktigt född då i alla fall. Helt klart är det industrisemestern som gjort sitt, det är ju uppenbart.

Dagen har varit kanon verkligen! Jag skriver säkert mer om det senare (eller så gör jag inte det, det har varit så många gånger jag lovat liknande nu så det är lika bra att låta bli att lova något), men jag vill i alla fall skriva att jag nog aldrig varit så nöjd med en födelsedag någonsin. TACK alla ni som hört av er, ni som var här och ni som tänkt på mig denna dag. Jag må vara ett år äldre, och kan nu sluta räkna mig själv som 20-nånting, men jag är så hejdundransmycket lyckligare nu (och de senare åren), än vad jag var som 20-nånting, så det spelar verkligen noll roll.

God natt!


Kommentarer
Boje

gud så söt du va! en liten knubbis :)

2009-04-14 @ 07:19:01
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0