Å ljuva 90-tal!

Jag återupplevde mitt 90-tal igår hemma hos Linda. På tv gick en film där Mark Wahlberg spelade med och jag nämnde att "tänk att han gjorde hip hop en gång i tiden" och att jag faktiskt såg honom live 92. Linda hade ingen aning om att det var så och då letade vi upp den här låten på you tube:

Denna följdes av en massa eurodisco, NKOTB, Backstreet boys, Bros, Take That, Roxette från 80-talet, Jason Donovan och en jäkla massa annat bra. På nåt sätt så tror jag att man aldrig växer ifrån den musik som man lyssnade på i tonåren, det är den som fortsätter vara bra och som får en att le "på äldre dar".

Men, hörni, när Linda inte visste vad en singel, i vinylformat, var alls, DÅ kände jag mig så gammal så jag bara gapskrattade.


Kommentarer
Linda

och jag känner mig oooootroligt liten :)

2009-08-11 @ 19:00:33
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0