Brum, brum

Nu har vi övningskört två dagar i rad. Det är bra! Hjärtat är jätteduktig! Verkligen jätteduktig! Men, det är ändå svårt att inte sitta och spänna sig. Alltså, jag sitter och spänner mig. Jag ser fram emot den dagen då jag litar fullt och fast på att det ska gå bra hela tiden. Men, nu har han ju inte kommit så långt och faktiskt så är han kanonduktig, so far so good. 

Vi körde i alla fall bort till Carlströms för att köpa nötfärs och korv idag. Det känns faktiskt verkligen bra, både i själen och i maten av att handla så där direkt hos charken. Jag fick en fråga idag om hur det känns i kroppen av att satsa på att äta Äkta vara så som jag försöker nu. Jag svarade att jag känner att jag visserligen går upp, men å andra sidan har jag aldrig känt att jag tidigare varit på så rätt spår. Detta är ingen diet, detta är en filosofi som jag kan stå för. Jag KAN inte komma åt allt eller alla maträtter och ingredienser, men jag kan göra mer än förut och jag kan göra smarta val. Ärligt talat, många saker jag tyckte om förut äcklar mig idag. 

I morn åker jag till Falun, en snabbvisit till en sargad vän. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0