Fotomani

Lillasyster och jag kollade på kort i helgen och vi slog fast att våra kära föräldrar verkligen måste ha hoppats på henne, med tanke på hur lillgammal hon såg ut på de flesta (för att inte säga alla) foton av henne som liten. Själv såg jag ju ut som en nykläckt groda i vilken pose som helst vid den åldern, så jag var inte mycket bättre själv. Nu har i alla fall Nil lagt upp några gamla foton på bilddagboken och jag försöker här länka till ett av dem, ett av dem vi verkligen konstaterade hennes dels lillgammalhet, men också hennes linslushet på:
http://strak.bilddagboken.se/p/show.html?id=326330469&directlink=1 

Jag vill också scanna gamla foton, Nil hur gör man?? (ja, jag är ett ufo, dessutom vet jag inte om Daniels gamla scanner funkar som den ska.


Kommentarer
nil

HAHAHA! Det fotot är så underbart. vi kan ta det där om scanning på msn eller via skype en dag senare i veckan. jag är helt överlycklig för att jag äger en scanner nu, jag har så mkt foton som aldrig lagts in på datorn.

2009-02-04 @ 21:49:03
URL: http://strakhat.wordpress.com
nil

HAHAHA! Det fotot är så underbart. vi kan ta det där om scanning på msn eller via skype en dag senare i veckan. jag är helt överlycklig för att jag äger en scanner nu, jag har så mkt foton som aldrig lagts in på datorn.

2009-02-04 @ 21:50:19
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0