Åldersproblem?

Borde man ta sig en extra titt i ens födelsebevis för att kontrollera året man föddes om man utbrister "Men Å, det är Antikrundan idag!" när man tittar igenom tv-tablån? .... jag är tyvärr rädd för det. 

Jag måste åka förbi frisören igen, mitt hår är återigen ett mess, trots inpackning. Jag börjar starkt tvivla på att det finns något alls att göra åt detta, utan att jag bara ska stå ut med det. Tyvärr har jag (eller inte tyvärr alls egentligen) svårt att bara acceptera. Jag är inte den som nöjer sig! icke sa nicke.

Jag har nog bestämt mig-det blir en almanacka trots storleken. Det är ju trots allt inte storleken som har betydelse, utan hur man använder den, eller hur var det nu då? ;) Det passar i alla fall bra med det talesättet även i detta fall, precis som i andra....




Kommentarer
"Grannen"

garvar Va skönt att jag inte är ensam om att brista ut i glada tillrop när det står Antikrundan i tvtablån. Om tom du, som är så ung, gör det så känner jag mig lite mindre gammal :-)

2009-01-08 @ 19:11:41
Åsa

Här är en till som faktiskt såg Antikrundan.. det brukar jag aldrig göra.. s men av någon anledning så..

2009-01-09 @ 09:40:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0