Äntligen sitter ränderna i!

Redan i juli hittade jag och D tapeten med stort T till köket. Så fort vi såg den var vi överens om att vi skulle ha den just i köket. Priset fick tom kvitta, trots 400 kr/rulle. Vi har faktiskt planerat resten av rummen runt omkring köket utefter just den tapeten fastän vi inte ens hade den hemma. I julas fick vi lite pengar av mor och far, och det blev lite över efter bokhylleshoppingen, som vi gjorde för de pengar vi fick av D's släkt, så då köpte vi iaf hem tapeterna. Nu sitter de där de ska! Äntligen! Det tog oss 3 kvällar och ett elavbrott (ja, det var vi som orsakade det, shhh!) för att få upp alla våderna, men nu är det verkligen klart! 
Redan när vi flyttade hit sa vi att vi skulle göra oss av med den gröna tapeten i köket så fort som möjligt, ni förstår säkert varför när ni tittar närmare på följande bild (här har vi precis startat):

båda tapeterna

Men nu är vi alltså klara, och har ställt in möblerna igen. Nu sitter även Daniels tavla uppe på väggen igen, men här stod den fortfarande i soffan. Det återstår att sätta upp te-burkhyllan och skåpet för glasen längst ner i köket.

nya tapeten
Vi går runt och berättar för varandra vilken god smak vi har nu :D


Kommentarer
Lindis

vad fint det blev :) jag kommer över på kaffe snart så jag får se det irl.

2009-02-08 @ 21:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0