Äntligen Potter!

För ett år sedan släpptes första trailern till Harry Potter och Halvblodsprinsen (för övrigt en av de allra bästa böckerna i serien). Då var det utlovat att filmen skulle ha premiär i november-08. Någonstans på vägen blev datumet ändrat och plötsligt var filmen framskjuten till juli-09. Det är lång tid att vänta på en film som man varit beredd på att få se i november under en lång tid (ja, sen Fenxordern såklart).

Nu är det äntligen dags! Efter att ha tvunget skjutit upp biobesöket pga semester så ska jag nu få titta på nya Potter ikväll. Vi har till och med satsat på att betala för de dyrare platserna i salongen, de med större stolar och mer benplats. Lyx! Jag tänker njuta av varje sekund, jag tänker antagligen gråta en skvätt av flera anledningar och jag kommer förmodligen att leta efter delar de inte tagit med från boken...hur som helst så ser jag fram emot klockan 18.00 så pass mycket att jag skulle kunna sätta mig utanför bion NU (klockan är snart 14).
Detta kan bara inte gå fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0