Återigen, nya och gamla saker

Nu är bilen fix och soffan står i vardagsrummet! Vi blev nog lite småchockade när vi satte ihop den och insåg att den var BRA mycket större än den vi hade innan. Ändå är den ju såklart normalstor, och den andra var liten. Den är i alla fall mjuk och normal och faktiskt perfekt för oss och vår lägenhet. Ytterligare en möbel från ikea i vårt typiska ikea-hem. De skulle kunna komma hit och fota för sin katalog här. Jag försöker i perioder att inte handla där... men så blir det så i alla fall och va fan.. Vi trivs ju, det är ju fint och vi är nöjda med vårt hem, måste man då slåss i onödan eller?

Jobbet är tungt just nu... jag ser inga utvägar och jag sliter mitt hår och dunkar huvudet i väggen gång på gång. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0