Det är en skam

Såg nyss på aftonbladet.se att vårens modeplagg faktiskt är jeanstightsen, eller leggingsens eller vad 17 man nu vill kalla dem. Jag vill bara säga - vad synd! Vad synd att vårens plagg är så förbenat fula att jag inte förstår hur någon vill ta i dem med tång. Så, förlåt alla ni som har dessa tights och tycker de är snygga,.... jag delar helt enkelt inte er upplevelse. 

Jag vill kontra med att årets-livets-plagg är jeansen... -r i k t i g a jeans, för de går aldrig att ta ur modet igen.


Kommentarer
Linda

haha jag hade på mig såna hemma hos dig idag :)

2009-03-08 @ 19:55:47
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0