Jag HAR läst!

Jag använde ju bloggen till att recensera böcker jag läste under hösten, och nu tänkte jag bara försäkra er om att jag fortfarande har samma tanke. Jag HAR läst sen nyår, men det har varit ganska sporadiskt. Jag har snarare lyssnat än läst och då kommit igenom Harry Potter och Fenixordern samt Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag tänker inte recensera böckerna i efterhand.
Jag har också läst Äkta vara, Den hemliga kocken, Daniels körkortshandledarbok, en bok utan namn, Självkänsla Nu!, börjat i Förändring som tillstånd samt läst en massa tidningar. Det är väl anledningen till att läsningen går långsamt. Just nu lyssnar jag på Harry Potter och Dödsrelikerna samt läser Assasins Apprentice av Robin Hobb. 
Det går framåt i den skönlitterära världen, men jag upplever att jag inte har tid nog. Kan man få ett par extra timmar då och då, bara för att få ligga och läsa i lugn och ro? Jag längtar till sommarens böcker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0