Kalajs på G!

Likt Pippi Långstrump ska jag ha ett rejält kalajs snart. Jag blir nämligen 30 om inte mindre än 4 veckor - 1 dag, på självaste Påskafton! Först hade jag inte tänkt göra något alls den dagen, kanske en middag med D och ta det lugnt, äta ägg och så ;). Men sen insåg jag att va f-n, nu fyller jag ändå 30 och jag har ingen ångest alls och är det någon gång man får vara ego och ställa till med kalas för sitt eget höga nöjes skull så är det när man fyller jämt. Och ärligt talat, är det inte roligare att fira 30 än 40? Jag tänker då inte vänta 10 år till med att ställa till med kalajs. Det är nu flera, flera år sedan jag slog till på "öppet hus hela natten" festerna i Falun när jag fyllde år. 

Så, för att underlätta för er alla därute, som bara lääängtar efter att ge er ut i djungeln och köpa mig riktigt bra födelsedagspresenter så kommer här, helt jäkla egotrippat, min "Jag skulle bli glad över"-lista:

- En slagborrmaskin (ja, tro't eller ej, detta är vuxenpoäng så det dryper om det)
- Allt som innehåller minst 70 % choklad.
- Behandlingar i överflöd: ansikte, fötter, massage, betald tid hos min kiropraktor, klippning på kloak - you name it!
- Presentkort på affärer där jag kan ta på mig spenderarbyxorna rejält: Indiska är ett bra exempel, men jag kan nog hitta saker jag vill ha nästan var som helst. 
- Lasse Dvd'n Solen i ögonen, för jag har inte fått tummen ur och köpt den än.
- 1 st endagsbiljett till Peace and love, så att jag kan få se Lasse (fast det är dyrt.... )
- 1 st Wake up- lampa, så jag slipper vara sur när jag vaknar. Den skulle matcha min väckningssignal "Morning has broken" väldigt bra. 
- Lost säsong 3 och 4
- Desperate Housewives säsong 2 och framåt.

Sen kommer jag inte på mer..... Daniel knows the rest, eftersom det alt som oftast händer att jag kläcker ur mig "Den vill jag ha!"

Så... sätt fart nu. Vi ses till påsk, och att ni kommer (ni som fått det förträffliga inbjudningskortet) eller att ni kommer ihåg mig, är mer värt än allt annat!


Kommentarer
Linda

Perfekt med någon som vågar lägga ut önskelista! Högst imponerande!

2009-03-17 @ 07:24:43
URL: http://boje.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0