Kan Boje så kan jag, bara för att

Bara för att jag inte gjort liknande sen Jesus gick i kortbyxor, eller sen jag roade mig med att skicka runt SLAM's i brev som 12-åring (eller senare, säkert...):

Beroende av: Hjälp. Kärlek. Närhet. 
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är så kreativ och klok för min ålder ;). 
Vad säger du för att imponera på någon? Beror på vem det är. Och om jag verkligen behöver imponera, jag upplever sällan det.
Hur imponerar man på dig? Man tänker snabbt och kommenterar snabbt. Man är kreativ och djup. Eller bara lagar god mat. Eller klarar av allt detta + 2 barn samtidigt.
Brukar du skratta för dig själv? Ofta, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag orkar inte kolla, men det var D som skrev att han var framme i Trysil och skulle ringa ikväll.
Är du allergisk i mot något: Förutom oförstånd-nej.
Nästa mål i ditt liv: Livet är ett mål i sig.
Vem ringde du senast? Frida
Antal timmar sömn inatt: 7-9 beroende på hur man ser det.
Sov du ensam: Nix.
När mår du bra: Oftast. Eller bara när Torsten buffar på mig, det krävs så lite.
När blev du fotad senast: I går.
Hur känner du dig nu: Lite seg, törstig och tvingad att rätta en uppsats, jag lovade ju!
Hade du en bra kväll igår: Jajjamen! Bra kväll med goda gamla vänner.
Favorit dryck på morgonen: Oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Strax efter 22.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte kärlek, men intresse.
Vad gör du i morgon: Jobbar,  äter tårta och spicy hot hos Frida.
Vad är det värsta du vet? Oförstånd.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen.
Vad är det finaste du fått? Kärlek, för att jag är jag och inget annat.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Daniel, mamma, Frida, Fia, Emilia - utan inbördes ordning.
Är det okej att gråta: Ja, det är det verkligen.
När grät du senast: Förra veckan när jag såg Into the wild.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag känner för det, det kan vara allt mellan 8 och 11.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej. Jag tror på att inte solbränna är ett tecken på att man mår bra eller är snygg. Jag vill inte ha cancer, men det är skönt i solen, med måtta. Solarium gav jag upp för länge sen, fåfänga får inte gå före hälsa.
Är du bra på att laga mat: Jag gör så gott jag kan.
Tror du på ett liv efter döden: Hoppas det finns.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. 
Har du tandläkarskräck: Jag har haft, något så in i norden, men nu mera lever jag efter devisen "detta är en kort stund av mitt liv, jag överlever det."
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Eftermiddag? Annars kväll. 
Vilken ögonfärg har du: Blå-grå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag garanterat gjort.
Biter du på naglarna: Inte om de inte redan håller på och går av, irriterande nog.
Röker du: Nej, nu har jag växt ifrån det. Det var det där med hälsan som sagt.
Senaste låt du hörde: Någon låt med Pontus och Amerikanerna... Me love!

Det var det... roande? Kanske inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0