Skrattlockande och spännande

Först spännande: Jesus vad säsongspremiären av Desperate igår var spännande! Vad är den där Dave för en förbannat skum figur? Vad har han för planer för Mike, och när ska Mike och Susan bli tillsammans igen? Den där Jackson är ju bara ett mellanspel, väl? Hur ska det gå för Porter i livet egentligen? Kommer någon att hitta liket efter doktorn och när ska Karen komma på något som går att ta på angående Dave egentligen? Var den döde som de tog ut ur lokalen doktorn eller var det fler som dött? Frågorna är många och jag satt på helspänn hela timmen, för att bara andas ut när det var paus. I love Desperate! Det blir tydligen aldrig tråkigt och lame!
Skrattlockande: Kodjo på Morgonpasset i p3 har lagt till en vana av att härma King Julian från Madagaskar. Kodjo slog fast att han blivit kär i Julian när han såg Madagaskar 2 i helgen. Varje gång han låter som Julian så skrattar jag smått över min frukost, dels för att han är en jäkel på att härma, och för att Julian faktiskt är en fenomenal figur såklart! 

Idag ska jag träffa eleverna vid Önstagården och jag hoppas att de kommer ihåg det så att de kommer dit. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0