You're my heart, you're my soul

 Jag drömde om dig i natt. Du var med mig till jobbet, du var med mig överallt. Du var det barn jag inte har. När jag vaknar upp och ser dig så inser jag ju... du är ju mitt barn! 
En dag kommer ett liv utan min prins, och jag kan inte se framför mig hur den dagen ska se ut. Ibland tänker jag på det, som att förbereda mig på att den kommer, och då är det som att jag slits sönder inifrån. Jag kan inte tänka mig vardagen utan dig. 
Det börjar bli vår ute, och jag vet att det innebär att du nu kommer vilja vara ute, mer och mer och mer. Snart kommer sommaren då jag oroar mig så fort du inte kommer in på kvällen. Då jag inte kan sova, likt en tonårsförälder, när du är ute och springer hela nätterna. Dina två tidigare "bröder" dog i sina möten med bilar och jag kommer aldrig att sluta oroa mig för att detsamma ska ske med dig. 
Du är mitt solsken. Du är min prins. Jag kommer aldrig att ångra dagen jag bestämde mig för att du och jag skulle ha ett liv tillsammans. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0