Ny design-alla lovord till Ina!

Som ni ser så har jag fått en ny design till min blogg. En design som fungerar, en design som inte är enfärgad och inte är taffligt småändrad av mig själv, utan av någon som kan. Jag FICK den här designen av En väns vän, Ina. En person som jag inte ens träffat förbarmade sig över min stackars blogg och snickrade (snabbt gick det också kan jag lova) ihop den här designen till mig. 
Jag har läst Inas blogg sen jag blev tipsad om den av vännen Linda och jag kan säga att den har bytt design ett par gånger sen dess och alla är så fiiiiina att jag blir grön av avund! Alldeles snart så går också den designutlottningstävling som hon har ut, men du kanske hinner in och vara med i tävlingen ändå. Om inte, så tycker jag ändå du ska spana in den här tjejens blogg. Den är vacker och hennes foton är jättefina! 

Tack Ina, verkligen TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0