På jakt efter nya tapeter - igen

Turen har kommit till vardagsrummet. Vi har sagt att det ska göras i sommar och igår bestämde vi oss för att det var dags att börja leta, för att i alla fall ha något hum om vad vi vill ha. Vet ni hur mycket fina tapeter det finns? Det är helt SANSLÖST! Vi måste ha varit inne på färgbutiken i över en timme innan vi kom därifrån med 3 favoriter. När vi kom hem insåg i alla fall jag att två av dem inte kommer att funka. Vi har jordfärger i de angränsande rummen, då kan vi inte slå till på något kallt och lite stilistiskt. 
Jag står fast vid den första, den dyraste såklart. Det är roligt, men dyrt och krävande, med nya tapeter. Jag ska se om jag kan leta upp en bild på den jag tyckte så mycket om, men jag lovar inget. 

Idag ska jag åka med Mio till veterinären, det är äntligen dags för vaccinering. Det är svårt att komma iväg på vaccinering när vet har öppet till 15 på vardagarna. Tror de att det bara är pensionärer som har katt, eller? I morn blir det Torsten, men då får D följa med, eftersom han - Torsten inte D - har en förmåga att kräkas så fort han sätts in i bilen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0