Status

För att det gått ett par dagar sen jag skrev så måste jag uppdatera er med nåt i alla fall, så detta är läget just nu:
Det pissregnar ute och är grått, jag har nyss sovit en timme (eller var det två? jag vet inte). Lovet har börjat och jag tänker ta det så lugnt jag kan på annan ort. Fast det lugna lär avbrytas av obligatorisk shopping, och det gör inte ont precis. Jag måste dock jobba under lovet, och nu funderar jag på att åka någonstans avskilt resten av eftermiddagen för att få jobb gjort-innan vi åker bort. Inatt ställde vi ju om klockorna och jag blir förvirrad när Daniel -tvingar-mig att sova en timme till fastän jag faktiskt sovit klart för natten. Jag är inte morgontrött längre, i alla fall inte när jag får välja själv när jag ska vakna. Det kan också höra ihop med dels: 1. bebisen i magen är inte morgontrött. 2. jag blir stel av att ligga stilla för länge, det är inget ålderstecken, det är också pga bebis.
Jag mår bra, och nu kom jag precis på en sak jag kan skriva ett enskilt inlägg om (som ni såg precis här över nyss antar jag....)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0