Monopoltorsk

Vi spelar rätt mycket monopol. Jag får stryk och blir bankrutt för det mesta...det började faktiskt bli så att jag tröttnade. Men igår sa att jag fasen inte tänkte ge upp, så vi körde igång en omgång, och trot eller ej, men vi hamnade så pass lika att vi var tvungna att avbryta för sömn. Jag tror vi spelar klart idag. Tänk vad mycket roligare det är när det faktiskt blir -spel- och bara sopa banan omgångar. Det är när man sitter med 40 000 i 10 000-lappar som det är spel på gång.
Jag har dyraste och billigaste gatorna med hus och hotell, Daniel har mittemellan/dyrare än medel gator med 4-hus. Vem tror ni vinner?


Kommentarer
Åsa

Haha... ja det vet vi ju båda hur det gick....

2009-09-04 @ 12:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0