31 år and not counting

Jag fyller år idag. Det känns verkligen som den minst betydande födelsedagen jag någonsin haft. Och som jag inte bryr mig om också. Jag minns en födelsedag när jag var liten som inte heller kändes som -min- dag, men då var jag ledsen för det. Idag är jag absolut inte ledsen för det.
Idag är jag 31 år. Jag har fått en blomma, 7 rosor, en bok (A piece of cake), 100 kr till klippning, 200 kr på Åhléns och ett grattiskort på posten. Fantastiskt.
Men mest av allt fick jag träffa mina vänner E och S och deras barn, jag fick en snäll Isak som sov i bilen hela vägen mellan Oxelösund och Västerås, jag fick komma hem till ett superstädat hem, träffa mitt hjärtas kärlek och sedan umgås med F och E och deras tjejer.


Kommentarer
Camilla

Grattis i efterskott! :)



Det lät som du hade en underbar dag :)

2010-04-12 @ 18:13:51
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0