Det suger i Twilight-tarmen

... om man nu ens kan ha en sån?
Jag VET att ni inte förstår (med undantag av Nil, som är den enda jag vet som läser bloggen dessutom ;) ) men hur som helst så har jag haft ett break från hela Twilight-sagan ett tag nu. Hittills har breaket varat ungefär 2,5 vecka och hur otroligt det än låter så är det nog det längsta det gått sen jag hittade böckerna. Jag har inte sett nån av de första filmerna sen innan Eclipse kom ut, och det är mer än en månad sen, vilket också är någon form av rekord. Jag har lånat ut mina böcker och håller just nu på med en annan ljudbok, så nej, ingen bok att läsa/lyssna heller. Så är det...
Anyway.... trots att ingen läser den här bloggen så vill jag göra om den. Jag fick den här designen skänkt till mig för ett bra tag sen nu och jag vill ha ett nytt utseende på bloggen, men jag är så kass på sånt här så det är inte är klokt. Egentligen borde jag kanske stänga den här bloggen, för den andra bloggen verkar faktiskt ha en hel del läsare, till skillnad från den här, men nej. Jag har haft den här igång så LÄNGE nu och jag tycker det är bra att kunna separera mina barntankar och mina andra tankar så här. Det är väl en ego-grej antar jag, och hur som helst så vill jag ha ett nytt utseende. Någon som kan hjälpa till?


ps. Jag ljög nog lite, lite inser jag nu, för jag har lyssnat på soundtracken en hel del, men ändå.


Kommentarer
nil

jag tycker verkligen inte att du ska dissa den här bloggen. Den andra bloggen är bra den med, men du skriver om helt skilda saker i dem. Jag älskar att läsa om ditt liv som mamma samt ha lite koll på vad som händer med min bedårande systerson - MEN jag vill gärna veta annat med =) som hur det suger i twilight-tarmen :D

2010-08-07 @ 14:49:41
URL: http://strakhat.wordpress.com
JNY

twilight tarm, haha

2010-08-07 @ 15:28:54
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Fattiga Inneliggare

Jag som tycker denna designen är jättefin! :)

2010-08-07 @ 15:29:41
URL: http://fattigainneliggare.blogg.se/
Kitt

Jag läser ibland...



2.5 vecka...det var ett långt break det! ; )

2010-10-14 @ 21:52:07
Kitt

PS Din klänning i profilbilden är ursnygg!!

2010-10-14 @ 21:53:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0