Ibland är människor så urbota dumma i huvudet!

Åter hemma, och åter vid datorn, efter ett par dagar i exil nere i Varberg. Julhelgen har bjudit på lite av varje och det har egentligen -bara-varit bra. Så varför denna rubrik undrar i nu, eller hur? Ja, ibland kan jag liksom bara inte släppa saker utan de går runt och mal och mal och mal i huvudet på mig, därav. Jag skulle kunna skriva om allt fantastiskt som hänt senaste dagarna men istället bjuder jag på detta:
Vad är det för jävla stolpskott som tar med sig HUND till Gekås i Ullared och låter den sitta i bilen och vänta när det är -16 grader utomhus? Vissa människor förtjänar inte att ha djur!


'nuff said!


Kommentarer
Carola

Vilka urdumma idioter det finns. Hade jag vart där hade jag slagit sönder bilrutan! aRg

2011-01-03 @ 12:24:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0