Besattheten fortsätter

Jag skulle nästan kunna göra om detta till en Twilight-blogg, men nördstämpeln skulle vara så enorm så jag hoppar nog över det. Men, lillasyster tipsade mig om http://www.eclipsemovie.org/ och där hänger jag flera gånger/dag. Sanslöst.
Den 20 mars kommer New Moon ut på dvd. Jag har förbeställt den, och räknat ut att den 20e är en lördag. Kommer den på fredagen då? Jag och Frida har bokat in att vi ska se den då. 30 juni ska ju Eclipse ha premiär, då ska jag minsann gå på bio. Då får lillprinsen och pappan hitta på något kul tillsammans.
En annan besatthet jag har är ju Harry Potter, om ni inte visste det. Och nu ni så har jag sett en sneak peak på nästa film. Jävlar i min lilla låda..... och det är evigheter till november då den har premiär. Fast, man ska väl vara glad att det är evigheter till november iof. Jag hatar november!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0