Jag vet inte jag, del 2

Jag vet inte jag, om jag gillar Robert Pattinson faktiskt. Det är lite dubbelt, men jag vet inte om jag gör det helt enkelt. Nu senast så såg jag en intervju med honom via nätet och han sa där att han hade sett halva första avsnittet av första säsongen av Lost, men det var för konstigt. Okej... Pattinson, det duger inte! Man kan dessutom inte spela in en film mot en av de stora rollerna i Lost, och bara sett ett halvt avsnitt och prata om det som om man tror att man vet vad man pratar om. Nope, don't like! Sen fattar jag inte grejen med håret! What's up with the hair? Näe.... jag får helt enkelt titta på filmerna och se honom som Edward, eller för all del Cedric i HP, men inte som personen Robert Pattinson. (Jag antar att ni är JÄTTEINTRESSERADE av detta??!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0