Viktigaste låtarna?

Lillasyster skriver idag i sin blogg om de viktigaste låtarna i hennes liv och det får mig såklart att fundera på vilka låtar som danat mitt liv också. Den enda som direkt poppar upp är givetvis "Aldrig riktigt slut" med Winnerbäck. Det är liksom ... DEN. Jag vet hur många låtar som helst annars, som liksom varit mer än bara i periferin, men som ändå inte riktig får plats på "viktigaste låtarna ever"-listan. Nej... Jag har skrivit om den förut och här kommer jag dragandes med den igen, men det går inte att förneka - så här är min lista:
Låtar som betytt mest i mitt liv:
1. Aldrig riktigt slut av Lars Winnerbäck
2. Massor av andra låtar!
Hur ser din lista ut?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0