Jag är liksom...äh jag vet inte

Livet:
- Vara med Isak. Det är ju såklart nummer 1 på alla sätt; vara med Isak, ge Isak mat, prata med Isak, byta på Isak, försöka få Isak att sova, gå med Isak i vagnen.
- Lyssna på min ljudbok när jag är ute och går. Nu: Breaking Dawn - igen.
- Sakna all tid i världen till att läsa boken jag håller på och läser i. Skit är det.
- Inte hinna, inte orka, inte kunna tänka.
- Längta till dagar jag inte ens vet varför jag längtar till. Liksom bara längta till saker framåt samtidigt som jag lever så totalt i nuet som jag någonsin gjort.
- Känna mig mer misslyckad än någonsin förut, och samtidigt mer lyckad.
- När jag får tid över vill jag bara: uppdatera facebook, uppdatera familjeliv, kolla eclipse.org, titta på Twilight eller New moon på dvd, SOVA (men det sista gör jag aldrig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0