Jag vet att jag är kass

Riktigt kass på att skriva. Jag har inga andra ursäkter än att tiden och orken inte finns. Men, det finns vissa saker jag måste kommentera just nu:
- Idag sänds sista avsnitten av Lost i USA. Jag ska se dem i morgon. Det är en så konstig, dubbel känsla det här med slutet av Lost. Jag kan inte sätta ord på den ens. Konstigt och avit liksom och samtidigt så spännande att det inte är klokt.
- Daniel har sagt att vi kan åka till Falun och nu kan jag inte tänka på annat.
- Isak blir 4 månader om en vecka. För ett år sen testade vi plus just idag ( i morn på datumet, men idag på dagen).
- Jag kämpar på i samma bok som jag hållt på med sen innan Isak föddes. Tragiskt nog så är den bok jag känner för att läsa efter denna minst lika tjock men på engelska. Det kommer att ta resten av året det här.


Kommentarer
Tina

Ullis! Jag tror inte mina mail kommer fram till dig?! Maila mig din adress på min jobbmail. Btw... så håller jag på och segar med samma bok sedan 1 månad tillbaka och jag har inget att skylla på! Kramis

2010-05-23 @ 21:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0