Concerning hobbits

Jag vill bara förtydliga inlägget från igår; att det inte handlar om någon favorisering eller nåt sånt. Sånt sysslar jag inte med. Jag bara tycker det är roligt med alla som läser, särskilt om de läser samma saker som jag gillar såklart. Det kunde lika gärna varit du :D.
Appråpå det här med att läsa. Jag -förstår-ju att inte alla läser samma böcker som jag gillar, men ändå... När jag får kommentarer som att man inte läst/sett någon Harry Potter, eller Sagan om ringen, då undrar jag... vad läser folk? Vad tittar folk på? Faaast, jag förstår ju samtidigt att var och en har sin smak. Det är ju bara jag som är så barnsligt förtjust i just den här typen av böcker/filmer (ja, inte bara jag, men ni förstår hur jag menar).
Men... om du FORTFARANDE inte har läst Harry Potter så vill jag nog ändå rekommendera dig det. Läs... läs...läs, sluka och njut! Igår när jag och Daniel tittade på halva första Sagan om Ringen (för sen var det sovdags) så konstaterade Daniel att han inte kommer ihåg filmerna. Han har ju bara sett dem en gång och nu var det ett par år sen jag tvingade (hrmm) honom till det. Å jag blir så avis! Tänk att inte komma ihåg så att jag skulle få uppleva hela magin igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0