Jag och träningen

Nu har jag gjort så här:
Jag har skapat 2 egna program i ea sports-tjosan. Jag tror inte jag mäktar med att göra deras 6-week challenge, vilket var vad jag startade med när jag tränade så bra för ett tag sen (1 månad? 2 månader?. Det började väldigt bra då och jag tränade 4 dagar i veckan. MEN, då sov Isak mer regelbundet och lite längre varje gång, nu kan jag inte lita på det längre. En av anledningarna till att jag inte kommit igång igen är just att jag tänkt att jag ska göra igång en ny 6-weeks, och då har jag såklart känt att jag inte har tiden till det.
Men så kom jag på det, det som borde varit självklart från början men inte var det såklart: jag skapar egna program. Jag vet ju nu hur övningarna går till och vad som är kul/lätt/svårt och vilka delar av kroppen jag vill träna. Så så blev det. Nu har jag 2 program som jag tänkte att jag skulle varva ett tag, och dessutom såg jag ju att de hade ett förinställt program bara för magdödare, så jag bör nog köra det ibland också. Jag simmar ju faktiskt 1 gång/ vecka också, så det är väl egentligen VÄLDIGT bra, eller hur?
Här är det vattenskidor, en av mina favoriter:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0