Mina bok-tjejer

Idag i VLT fanns en artikel som var väldigt viktig, men så fanns den inte på vlt.se. Det tyckte jag var kasst! Hur som helst så handlade den om Julia och Ida som vunnit biljetter (Ida vann iof verkar det som) till att se Harry Potter på premiären, i 3D, i Stockholm. Fantastiskt! Kan ju tillägga att samma tjejer var inblandade i att få mig att läsa Twilight förra året, och har dessutom en bokcirkel på måndagspasset i ITB (intresse, talang och behov) där de nyligen läst Svindlande höjder och nu ska läsa Liftarens Guide till Galaxen. Det känns som att vi har nåt gemensamt liksom....
I vår ska jag jobba måndagar med, då vill jag ha bokcirkel, eller filmcirkel (eller vad man ska kalla det).
Om en vecka får jag också gå på Harry Potter. Det firar vi med ett litet klipp:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0