Nytt, nytt, nytt

Okej. Som ni ser så har jag gjort om bloggen. Jag hittade den där jättebra sidan där jag kunde ladda ner en gratisdesign, länken dit hittar ni längst ner här på min sida. Men, i alla fall. Jag laddade ner och grejade och fixade och trixade hela kvällen igår och ändå är jag nog inte helt nöjd. Jag är nog så nöjd som jag kan bli med den här designen men jag har redan börjat spana på andra gratisdesigns som jag hittade på samma sida. Vi får väl se. Det som var kul med den här designen var ju att jag kunde lägga in flera bilder i header, som ni ser. Ni missar väl inte att det blir andra bilder när man för muspekaren över dem? Men, som sagt. Jag vet inte. Vad tycker ni?
Annat nytt anlände idag, nämligen vår soffa. Den soffa vi köpte förra våren hade plötsligt gått sönder och ikea var snälla nog och gav oss en helt ny soffa. Kanon! Plötsligt känns det som att sitta en meter högre över golvet än förut. Vi konstaterade att vår soffa nog var rätt nedsutten, inte bara trasig. Det är lite trist att det ska vara så, att saker går sönder, men samtidigt är vi såklart tacksamma för att vi fick en ny.
Ännu mer nytt händer här hemma. Vi har tapetserat om Isaks lilla rum och i helgen var Daniels föräldrar här och hjälpte till. Så nu är även det nya golvet lagt, listerna på plats och garderoben halvfärdig. Det är så FINT och så kul att använda rummet till det som det verkligen var tänkt från början-ett barnrum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0