Dåliga vanor och laster

Efter lite påskpaus fortsätter jag nu på listan.
Mina dåliga vanor och laster var det då... Mina dåliga vanor.... Egentligen borde ju t ex Daniel skriva det här inlägget för det är alltid lättare för någon annan att lista sådana saker än vad det kan vara att göra det själv, men jag gör ett försök att racka ner på mig själv då:
  • Jag är en tidsoptimist vilket gör att jag inte alltid är ute i precis så god tid som jag skulle behöva.
  • Jag äter godis och låtsas sen att jag inte aaaaalls ätit godis.
  • Jag svär.
  • Jag snoozar.
  • Jag kör ofta liiite över gränsen, inte mycket, men alltid en liten bit över, eller ja, inte alltid, men när det är motorväg eller 90 väg.
  • Jag pratar i mobilen när jag kör bil, men oftast i hands-freen, DET är en dålig vana.
  • Jag ............ har en dålig vana av att inte kunna lista mina dåliga vanor...
Mina laster är mycket enklare:
  • Choklad, gärna så där 3 för 10 när jag står i kön.
  • Cola
  • Glass, gärna Nogger eller Sanwich eller nån annan sån "klassiker"
  • Fika när jag är på stan.
  • Om det är en last att beställa lite för mycket via nätet så är det också en last.
Så, there you have it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0