Favoritsaker

Å ett inlägg i form av en lista idag då, det borde inte kräva lika mycket energi som de djupare inläggen om kärlek och vänner gjorde.
----------
Ok, mina 10 favoritsaker (fast utan inbördes ordning):
  1. Min dator. En Macbook.
  2. Vår bil, En SAAB 95 som vi köpte för lite mer än ett år sen, fast det är en 05a
  3. Mina böcker (får alla böcker dras som en punkt? Hoppas det.)
  4. Mitt alrunesmycke. Det har hängt med sen studenten nu.
  5. Mitt Isak-smycke. Något nyare...sen i julas.
  6. Min säng. Av självklara skäl.
  7. Vår fina kamera. En Nikon D90.
  8. Mina mp3-spelare. En iPod shuffle för böcker, en annan variant för musik.
  9. Min mobil. Såklart, hur kunde jag glömma.
  10. Mina Lost-säsonger. Dom är en skatt liksom.
----------
Fy vilket tråkigt inlägg. Vilken total materialist jag är......
Och ändå har jag börjat fundera på att jag skulle nog ändå vilja ha en iPhone, och kanske en iPad också....... och en ny cykel, men det är inte riktigt samma sak. Väl?


Kommentarer
John Lennon

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA RARING !

ALLA !

INGEN ÄR PERFEKT MEN ALLA ÄR LIKA !

DET ENDA SOM SKILJER MÄNNISKOR ÅT ÄR VÅRAN TRO PÅ GUD ANNARS ÄR VI LIKA ! KRAM SÖTIS ! LEV !

RELIGIONER SÄGER DE SOM BEGÅR SJÄLVMORD HAMNAR I HELVETTET SÅ LEV ! LEV LYCKLIGT SÖTIS ! <3 KRAM <3

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

:-D

2011-04-24 @ 22:21:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag tror...

...det bor en hjälte i varenda flopp

RSS 2.0